Att planera ett besök

Snart bär det iväg igen. Snart och snart, om knappt två veckor. Då blir det en längre visit i Borlänge, och förhoppningsvis ska jag hinna träffa alla jag vill träffa. För att allt ska klaffa har jag redan börjat planera. Först ut i kalendariet: Hagge, en vän jag inte träffat på åt helvete för länge. För den trogne läsaren (yeah, right) av denna sida kan jag berätta att det är han som döljer sig bakom "pokerbordet på Hushagen" som nämnts tidigare.

Jag kommer förresten aldrig att kunna skriva det riktiga namnet på Hagge här, då han är på gränsen att bli kändis. Han är nämligen trummis i Kiss and Tell, som jag länkar till här bredvid. Och om det skulle komma ut att jag känner både Trumslagarpojken och Hagge (som alltså också skulle kunna bli kallad Trumslagarpojken, men för enkelhetens skull kör jag på Hagge), då kommer jag väl aldrig att få vara ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback