People equal what?

Folk alltså. Folk som eventuellt, kanske, möjligen vill att man ska jobba. Folk som inte vill att man ska jobba. Folk som vill att man ska jobba, men inte just där och inte just då eller nu. Folk som tycker att det nog vore bäst om man sadlade om till ett yrke där det faktiskt finns jobbmöjligheter, typ programledare för ett hjärndött program på tv där man ska prata om absolut ingenting tills någon stackare ringer in och gissar att ordet slutar på "imma" är simma. Såna verkar det ju finnas massor av.

Alla dessa folk börjar jag iallafall bli trött på. Jag blir ännu tröttare av att jag måste ha med dem att göra. Och ännu lite tröttare av att jag blir tröttare. Jag hoppas bara att de inte är folk som folk är mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback