Smakfull uppsyn med doft av extremhörande känslomänniska

Jag klarade mig. Eller ja, hur man nu ser det. Det bidde ingen marinfrisyr, det bidde en innekilledito. Men jag slipper iallafall gå runt och skrika mig hes, som den underbart genomelake översten i Full Metal Jacket.

Apropå klassiska filmutrop, missa för allt i världen inte En kvinnas doft ikväll. Förutom odödliga "Woohah!" så bjuds det skådespeleri utöver det vanliga. Klockan 21.00 på trean. Har ni sett den förut, se den igen. För min del har jag långt gångna planer på att bjuda en speciell tjej på en filmdate, med tillhörande middag, hemma i soffan. En gör så gött en kan, ni vet.

Om den nya frisyren kommer att hjälpa eller stjälpa mina planer låter jag vara osagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback