Struntprat

Nä, det är inget drag idag heller. Åtminstone inte från min sida. Däremot ligger det ett svart streck runt hela lägenheten för tillfället. Chaplin har vaknat, och han befinner sig högt, lågt, mittemellan och ett par ställen till. Han är bara ett par rivmärken från att ingå i försäljningen av vårt boende, kan jag avslöja.

Det verkar vara fint väder ute. Själv sitter jag inomhus och funderar på livet. Vilken del av det ska jag strunta i att ta tag i idag? Kolla upp de sista detaljerna för moms- och skattebetalning? Ta en titt på lite olika jobb(o)möjligheter? Eller är det möjligtvis min semifungerande mobiltelefon som ska negligeras?

Ah, the hell with it, jag känner mig så stark att jag hoppar allihop.

För övrigt är jag mer än lovligt besviken på den uteblivna responsen på min lilla annons förra veckan. Jag vet att ni finns därute, ni som vill köpa en fin liten etta i Norrköping. Så sluta med kurragömman, kliv fram ur skuggorna och ge fröken Ahl och mig an offer we can't refuse. Basta.

Kommentarer
Postat av: Modern

Bryt ihop och kom igen!!!

2007-08-14 @ 13:48:40
Postat av: Staffan

Ja, jo, men det börjar ta sån tid att samla alla bitarna varje gång nu.

2007-08-14 @ 14:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback