"You will have to answer to the Coca-Cola company"

Säga vad man vill om Coca-Cola som företagsjätte, som läskmakare eller som bekämpare av julmusten. Men nog fasen kan de göra rolig reklam. Den nya som går, den där tecknade för helt vanlig cola, tycker jag är strålande. Och de där för Zero (som slutar med "I'm fine!" och "I'll manage!") är hysteriskt roliga.

Den som sett Stanley Kubricks mästerverk Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben känner igen rubriken därifrån. Gillar man sjuk humor, vilket man gör, så ska man se den.

Kommentarer
Postat av: Netti

Har testat zero några ggr gånger , du kan ske skulle ta och testa uttrycken från reklamen nästa gång som Chaplin dragit fram ?? Eller ? Ha en fortsatt trevlig helg: Kram Syster J

2007-08-26 @ 00:05:50
Postat av: Staffan

Haha, det är inte riktigt de kommentarerna som jag tänker på i första hand. Kram

2007-08-27 @ 09:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback