FCK eller ASK?

Någon föreståndare för ett hotell i New York har tydligen hittat hit. Hon (jag är tämligen säker på att det är en hon) är härmed, vad jag vet, den förste utrikiske läsaren här. Mycket trevligt, hon är hjärtligt välkommen. Dock har hon ett litet påpekande som jag känner måste till ytan.

Det handlar om att jag tidigare sagt "min lookalike Linderoth", och att jag skulle vara okej med den kopplingen numer. Det har varit så att jag antytt vissa tveksamheter till likheten, och det gör jag fortfarande. Men det är nu ganska många som anser att landslagets vice lagkapten och undertecknad ser ut som varandra. De flesta har dessutom sagt det helt opåverkade av vad andra sagt. Så jag antar, eftersom jag är en snäll och logisk själ, att det finns fog för dessa påståenden.

Alltså: Okej, man får tycka att jag är lik Linderoth, jag har egentligen inget emot det. Faktiskt borde jag se det som en komplimang, det är ju en duktig bollspelare. Och jag hade förmodligen tyckt om det väldigt mycket om någon sagt att mitt spel (när det begav sig) påminde om hans. Jag ser bara inte likheten själv. Men lova att någon tar hand om honom om han får reda på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback