Film-Tobbe är en vis man

Now listen here, son, sa han. Och jag lyssnade. Men inte tillräckligt. Så här i efterhand skulle jag ha hörsammat honom på allvar. Han berättade om en del av this beautiful thing called internet, som var väl värd alla besök. Jaja, det blir nog bra med det, svarade jag och glodde vidare på Family Guy.

Förlåt, Film-Tobbe. Jag skulle ha lyssnat mycket tidigare. Jag antar att jag är den siste som upptäcker det, men tjuvlyssnat.se är hur kul som helst.

Annars verkar de där gudarna jag snackade om igår tagit sitt förnuft tillfånga. Det är kallt idag, och den ljuva musiken av snökanoner ljuder i mina öron. Lättnaden sprider sig.


Kommentarer
Postat av: Mr Spoon

Tjuvlyssnat är bra, men originalet overheardinnewyork.com är ännu bättre. Många värdefulla tenta- och uppsatstimmar har försvunnit där.

Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback