Sjumilakliv

Just another day in ultra rapid. Såna här dagar fattar inte att det är både Leksand och United på tv ikväll. Och att det dämed är lag på att alla timmar under ordinarie dag ska vara hälften så långa.

Största skrällen med kvällen är annars att Janson verkar bli en no-show. Trots att jag har viftat med Canal+ framför nosen på honom. Han håller i och för sig, konstigt nog, inte på Siljans finest (nåja). Men man tycker att han borde visa lite solidaritet, jag har ju genomlidit hans kaffelagsmatcher. Och Pulse, hujeda mig.

Problemet med kanaler som visar sport man vill se är att filmtittandet blir lidande. Har faktiskt hela två ottittade filmer hemma, som således även efter kvällens bravader kommer vara otittade. Skämmes tamefan.

Det är för övrigt första och sista gången som jag parafraserar schlager i rubriken. Men just nu känns det som att jag inte kommer hem ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback