Brego is back

En kommentar av Mr Spoon påminner mig om att jag inte nämnt något om hur historien med Brego slutat. Min, hmm, kära bil är efter utflykten till Södertälje numera stående i Gondor, och trivs nog på grönbetet där.

Poängen med att berätta att Brego är återlämnad är dock inte för att delge samtliga läsare ett slut på sagan. Det får ni inte heller, för slutet är helt odramatiskt. Poängen är istället att ära den som äras bör. Vilket i det här fallet är två personer. Perra Nicholson (som fixade så att verkstan fick nyckeln) och Father Ahl (som skötte det svettiga jobbet med att ta hem skrället) är för tillfället mina absolut största hjältar, eftersom de hjälpt en upptagen frilansare i nöd. De har min eviga tacksamhet och respekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback