Kroniskt krandroppande

Det rinner överallt, känns det som. Svullet är det också. Ögon och näsa är totalt obrukbara, och jag vaknar med andnöd ungefär tre gånger varje natt. Och vad jag än försöker bota det hela med, så hjällper det inte. Jag vet inte ens om det är allergi eller en kraftig förkylning längre. Allergi var ju grundtipset, men nu vetefan. De där allergipillren hjälper då inte. Å andra sidan hjälper inte förkylningsnässprejen heller.

Frustrerande är det iallafall. Och irriterande. Snart är paniken förestående, jag känner inga lukter och knappt några smaker längre. Så om det är nån som har en dunderkur på lut, dela den gärna.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

En pava whiskey och problemet är löst.

2007-06-15 @ 13:19:58
Postat av: Staffan

Thank God it's friday, således. Lysande idé, på min ära!

2007-06-15 @ 13:58:05
Postat av: Anonym

Alternativt 16 Starobrno. Så ser middagen ut för en annan.
Låt oss badda munnen med rosens nektar!

2007-06-15 @ 14:52:33
Postat av: Staffan

Åh, många fibrer att inta där. Dock tänker jag inte prova den kuren till min näsa.

2007-06-17 @ 14:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback