Sista anhalten är blandad

"I'm yours", "I found this boy", "Johnny get me a jojo", "Stirra ner", "Father of a son", "Today is a good day", "Snickeboa".

Så där, då har jag nog listat alla låtar jag absolut, verkligen, jättemåste höra och se under helgen. Hoppas att de som ska spela den trejde låten noterat att de ska spela den. Annars råkar jag känna både en och två och tre snubbar med vita chevor och övertalningsrutin. Eller ja, jag känner några som också verkligen vill höra den låten, så jag är inte ensam. Dessutom ska jag förhoppningsvis ut och fiska med den som namngivit låten, och han vill verkligen inte göra mig ond innan vi ska ut på en ödslig sjö i en eka, bara han och jag.

Om bara tjugotvå timmar står jag i vilket fall där. Bara nu den här förbaskade förkylningen ville släppa. Inte för att det skulle göra någon nämnvärd skillnad, men ändå.

Jag kan förresten förstå att det verkar vara total fokus på Peace & Love för min del. Men det är det faktiskt inte. Jag har jobbat några timmar idag. För första gången har jag utfört jobb åt andra än Sälenfolk, något jag hoppas få fortsätta med. Framförallt eftersom det verkar som att det är det här jag får fortsätta med. Att hoppas på att folk har småjobb, som lilla jag kan pilla med, över. Jag vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt. Och om ett dygn och några dagar framöver skiter jag fullständigt och högaktningsfullt i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback