Solvärme och bokfeber

Några nätters sömnlöshet följdes av en natt där det sovs, klubbad lake-style. Detta tack vare en stående elektrisk välgörare (vilket för övrigt låter sig Freudtolkas, men inte kommenteras) som bröt den kompakta hettan i rummet, och gav dräglig sovtemperatur.

Således är det en utvilad ung man som slagit sig ner framför datorn. Jag har dessutom hunnit konstatera att det hittills ser lovande ut på jobbfronten inför dagen. Alltså inget jobb idag.

Vad nu det egentligen skulle spela för roll. Luftslottet som sprängdes lästes ut i lördags natt, och tomheten har infunnit sig. Vad ska jag läsa nu, liksom. Så vi får se om det blir en tripp ut i trädgården vad det lider. Om det blir så har jag iallafall ett starkt alternativ till ny läsning. Jag åker nog tillbaka till Boston igen, med Lehanes Svart nåd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback