Ofattbart

Hur kan någon som dragit ner stående ovationer från lyriska hemmafans på tre av de mest klassiska arenor Fotbollseuropa kan erbjuda (Celtic Park, Nou Camp, Old Trafford) vilja åka hem och möta Gefle och Brommapojkarna? Rättare sagt: Hur kan han slita sig från såna arenor, såna fans och såna motståndare? Jag menar, inget ont om Mattias Woxlin (en av Allsvenskans mest underskattade spelare) eller Strömvallen, men nog skulle jag hellre mäta mig med spelare som Steven Gerrard på arenor som Anfield om lördagarna.

Henrik Larsson bör undersökas av expertis. Jag vill veta vad som får karln att åka till Sverige igen. Vad gäller diskussionen om han är vår störste genom tiderna är det inte längre någon diskussion i mina ögon. När Red Devils står upp på Theatre of Dreams behövs inget annat sägas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback