Slutet på en era och en vecka

Det ser ut att bli slutet på den oändliga historien. Om en knapp halvtimme beger jag mig ut på stadens gator, och om allt går som det är tänkt återvänder jag med en ny skiva. Jag har alltså bestämt mig för att det höga priset på Norrköpings enda (enda!) skivaffär ändå är okej. Jamie T:s skiva ska nu en gång bliva i min ägo.

Om inte annat för att ha något att lyssna på under färden mot nordligare breddgrader. Jag ämnar nämligen vistas i Borlänge under veckändan, färden går ikväll. Och i vanlig ordning är schemat späckat. Redan ikväll drar det igång, efter att ha hälsat på föräldrarna blir det ett besök i en välbekant soffa på Björngränd och vidare vandring mot spelning på Bolle. Morgondagen innehåller födelsedagskalas, påhälsning hos svärföräldrarna och ett vattenhålsbesök framåt aftonen. Om söndagen ska, helst, både en visit på Hushagen och en repa till Säter hinnas med. Troligtvis blir det dock bara det förra som blir av innan återfärden mot Peking.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Köp på nätet istället... Billigare... Du hinner inte få den till den HÄR helgen förstås.

Postat av: Mr Spoon

Säter feels neglected.

2007-03-16 @ 12:09:46
URL: http://heavydream.blogspot.com
Postat av: Mr Spoon

Hanna: Jag tror inte unge herr Sporre riktigt har insett att nätet existerar utanför den här bloggen och en handfull andra. Ta det lite lugnt med informationen så han inte blir chockad!

2007-03-16 @ 12:10:49
URL: http://heavydream.blogspot.com
Postat av: Staffan

Hanna: Tack, men min erfarenhet är att om man bara köper en skiva on this beautiful thing called nätet så tjänar man ändå inte på det. Plus att jag gillar skivaffärer.

Mr Spoon: Det är precis sådana sarkasmer som gör att Säter rätteligen blir negligerat. Men vi får väl se.

2007-03-16 @ 14:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback