Stegräknare

Nånting säger mig att livet går vidare trots att United nu inte får vara med och slåss om den finaste av titlar. Det tror jag också, så jag försöker ta mig vidare. Eftersom Mr Spoon försett mig med ett par filmer som bör beses är det ett  möjligt steg. Ett annat är att sätta sig ner med ett pussel och färdigställa det. Ännu ett skulle kunna vara att åka iväg till en havsvik med klippor och sätta sig att läsa.

Men jag anar att steget som tas denna afton följs av flera andra i relativt rask takt. Det skas ut och springas, helt enkelt. Att det inte är yours truly som ligger bakom det påhittet behöver jag väl inte understryka. Men jag gör det ändå. Det är inte jag som ligger bakom det påhittet.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

"Det var ett jävla rantande; han har tydligen fått blåskatarr..."

2007-05-03 @ 19:09:26
Postat av: Staffan

"Skjut den jäveln så går vi och lägger oss igen."

2007-05-04 @ 12:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback