Gamle Brego, kamrat på vida färden

True story of igår kväll: Först var uppkopplingen upptagen. Sen var uppkopplingen bortglömd på grund av fotboll. Och efter det var uppkopplingen ur lag. Därför inga blogginlägg. Förmodligen var ingen ledsnare än jag.

Alla finurliga kommentarer jag hade om den sprudlande, sprakande, sprittande fotbollsfesten (observera gärna ironin) hamnade således mellan stolarna. Skönt att vi är i EM är det iallafall. Men jag sörjer England. Undrar om de spelar Oasis "Stop crying your heart out" på alla radiostationer där idag också. Det gjorde de när de åkte ur VM 2002. Eller om det var EM 2004. Sämre kan man i vilket fall som helst lyssna på om ni frågar mig.

Annars ligger väl "I hate you so much right now" med Kelis eller Radioheads "Creep" nära till hands om man vill ägna en låt eller två till Steve McClaren. För "Don't look back in anger" lär väl inte vara jätteaktuellt.

Minns ni Brego förresten? Ni vet, min kära bil (observera gärna ironin igen) som togs från mig och sedan aldrig blev sig själv? Han är på väg ur tiden, och om det finns någon därute som är sugen på fina reservdelar till humana priser så är denne någon välkommen att höra av sig. Annars blir det skroten i Torsång som tar hand om det. Meddelas endast på detta sätt.

Kommentarer
Postat av: Netti

Ska höra mig för angående bildelar till bra pris , vet ev. en intressent ...
kram

2007-11-23 @ 19:50:55
Postat av: Staffan

Det tackar vi för! Kram

2007-11-24 @ 12:10:25
Postat av: Justtelaiv

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2008-02-19 @ 00:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback