Att vara upptagen

Jag ber om ursäkt. Bloggen har inte prioriterats de senaste dagarna, på grund av flytt och andra påhitt. Om det är till någon tröst, eller försvar, så kan jag berätta att det drabbat mig själv också. Jag mår en smula illa när jag inte får skriva obehindrat.

Flytten har iallafall avlöpt fint. Vi är på plats även om vi är på plats i ett kaos. Så det ska packas upp, skruvas ihop, plockas isär, hållas undan katt, packa in och så vidare i all evinnerlighet. Men det finns ett ljus i tunneln.

Från det ena till nåt annat: Michael Connelly har hostat upp sig. Så pass mycket att jag funderar på att skolka från fortsatt uppackande, läsa ut Blodspår, gå ner till centrum, skaffa Svart Eko och gå hem och grotta ner mig i den. Det lär inte hända - för sådant är mitt samvete alldeles för jobbigt - så det är väl lika bra att jag sätter igång och skruvar ihop det nya skrivbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback