Ikväll somnar jag ovaggad

Som en elefantsköldpadda på valium. Orkar knappt hålla ögonen uppe. Vilket är väldigt tråkigt då världens bästa fröken Ahl förärat mig första delen av Conn Igguldens (han som skrev Caesarquadrologin, ni vet) nya projekt, en pentologi (?) om Djingis Khan. Mycket nyfiken är jag på den.

Morgen früh är det förstås upp igen, och morgen später är det alltså färd mot Örebro. Och eftersom jag firar min första vecka som uppsatt på tågens lönelista ska jag åka buss. Vilka reskamraterna blir är jag inte helt säker på. Men Cash, Kiedis och Ebbot är det ganska låga odds på.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aha, välkommen in i buren... jag menar arbetslivet!

Postat av: Staffan

Tackar, tackar. Känns bra att vara tillbaka.

2007-10-22 @ 18:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback