Killing time med killing time

Den där anslutningen krånglar idag också. I tre timmar har jag försökt komma ut på nätet, men det har sagt nej. Nåja, i tre timmar har jag kollat på Sopranos och med ojämna mellanrum försökt komma ut på nätet och fått nej.

Anledningen till att jag inte sett serien tidigare är att den gick på en mycket dum tid när den började gå. Rätta mig gärna om jag har fel, men jag tror att det var onsdagskvällar som det började på. Och då ansåg jag det vara roligare att springa runt och sparka boll. Det skulle jag i och för sig göra idag också, men så är det ju det där knät.

Sen var det ju tänkt att jag skulle börja uppleva maffiamagi i våras, när det började komma på tal att jag skulle låna boxarna av Karlsson. Men varenda gång jag kom hem till Gondor glömde jag av det. Utom en gång, men då var de redan utlånade till Grängesberg. Blame's on me.

Hur som helst upptäcker jag alltså nu vad många upptäckte för länge sen. Känns ungefär som att upptäcka Beatles i samband med John Lennons begravning, kan jag tänka mig.

Annars händer det inte mycket. Vi är så mycket i ordning vi kan vara för tillfället, en ordning som är tänkt att bli bättre under helgen. Så det enda jag kan göra är egentligen att gå runt och vänta på att få börja jobba, vilket händer om en och en halv vecka. Och när jag väl börjat, så är det bara att börja räkna dagar till Asienresa. Alltid är det nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback