Att hålla i pengarna

Orkar nog inte engagera mig i statsbudgeten den här gången heller. Jag har fullt sjå att hålla koll på min egen.

De hade hur som helst inget smakprov av Mandos kommande album. Så sa de åtminstone, det kan gott hända att de såg desperationen i mina ögon och valde att hålla det gömt. Sen ringde det från Sälenhållet igen, så någon keps hann jag inte heller titta på.

Alltså hinner jag egentligen inte skriva det här inlägget heller. Därför tar det slut alldeles, alldeles strax. Närmare bestämt nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Proppen har snurrat runt på mitt jobb så det står härliga till idag. Men det kanske beror på var man jobbar. Jag har aldrig orkat engagera mig i det riktigt...

Postat av: Staffan

Tja, eftersom mitt kontor består av mig och mig själv än så länge, så pratas det inte särskilt mycket här heller.

2007-09-20 @ 19:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback