Celebrate good times

Om någon, någon gång, pratat om ett späckat schema så var det denna helgs som avsetts. Igår hälsades Chaplins mamma på, det åts med Mama und Papa ("Mmm, porckchops") och det spelades framgångsrikt fotboll i Paradiset. Idag säljer jag en säng, gratulerar (försent) världens skönaste treåring och (i tid) hans pappa, kollar på fotboll av blandad valör, dricker malthumlejästochvatten och umgås i förträffligt sällskap. Imorgon vaknas det ganska sent innan nästa födelsedagsbarn (barn och barn, förresten) ska firas och återfärden mot Peking så småningom sätts igång.

Och, just ja, snart är jag inte längre arbetslös. Här dammar jag av ett citat - som för all del redan synts till på den här sidan men är så bra att det bara måste ses igen - för att förklara hur jag känner mig. Willem Dafoe, a.k.a. Paul Smecker, i Boondock Saints:

"Kinda makes me feel like riverdancing."

Den som känner mig och min allmäna lust att dansa vet hur stort det är.

Kommentarer
Postat av: Syster C

Danslust var precis det jag tänkte när du klev in genom våran yttredörr på söndag eftermiddag och bad mycket tyst om ett glas vatten...
Men som naiv storasyster och tonårsmamma förstår jag att någon har lurat dig. Ha Ha

2007-09-03 @ 03:23:03
Postat av: Staffan

Haha var ordet. Men tack för vattnet iallafall.

2007-09-03 @ 08:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback