I went peepee in a cup

Då var mitt livs första drogtest avverkat. Och om jag tillåts vara ganska självsäker så tror jag att jag klarade mig bra. Det är ju lite skillnad på ett dylikt test och en tenta på Högskolan i Mordor, här är jag rätt säker på vad svaren blir.

Hälsoundersökningen, i vilken drogtestet ingick, gick bra i övrigt också. Jag har fortfarande utsikt genom ögonen, hör det jag behöver höra och blodet både pumpar och ser ut som det ska. Man skulle kort sagt kunna kalla mig för en nötkärna, efter vad jag förstår.

Medan jag sitter här och skriver hör jag en reklam om en film som heter Shooter. Tydligen finns det folk som tycker att man ska köpa den. Låt dem inte lura er. Även om jag bara sett ungefär halva - tack Frimmo för att den till slut slogs av - så törs jag lova att det finns minst 2000 filmer som är mer värda att se än den. Och det är i underkant.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Drogtest minsann. Det var avancerat. Pee in a cup är för övrigt jäkligt svårt...

Postat av: Hanna

I alla fall med någon form av värdighet... Men det är klart, med drogtester kanske sån inte existerar i alla fall.

2007-09-04 @ 21:27:05
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Staffan

Det var avancerat, och svårt. Värdigheten är väl inte särskilt närvarande just i de lägena. Men det känns lite spännande: Regler om hur man ska tvätta händer, intte spola, färg i toastolen, vattnet avslaget, märkliga förslutningar... Känns som en spionrulle.

2007-09-05 @ 08:25:44
Postat av: A

Himmel! Vad var du på för avancerat test? Dessutom tycker jag det är lite lustigt att man, även om man är 100% säker på att man är ren, känner sig lite pirrig för utifall att(!) de hittar någonting....eller är det kanske bara jag....?? :P

2007-09-05 @ 11:26:32
Postat av: Staffan

Tja, så gick det till iallafall. Och nej, du är inte ensam. Jag känner mig också, helt i onödan, lite pirrig.

2007-09-05 @ 11:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback