Jag mötte Lassie

Såg just något som jag tycker är fantastiskt roligt. En reklam som handlar om släktforskning, där en kvinna, som säger sig heta Charlotte Nyman, ringer Paul Newman och undrar om de kanske inte är släkt. Det hela kryddas av en engelska som helt tydligt kommer från Dalarna. Jag trodde den bara var lokal, men nu såg jag den här i Peking också. Helt lysande är den iallafall.

Och här kommer en jag-mötte-Lassie-grej av stora mått: Hon som spelar Charlotte Nyman har händelsevis läst med undertecknad på Högskolan i Mordor, och har jag haft äran att ingå i samma skrivgrupp som henne. Det ni. Jag känner kändisar, jag. Roliga är de också.

Kommentarer
Postat av: Hanna

AAaaah, får jag röra vid dig!!
Har inte sett reklamen dock. Det var länge sen jag såg någon reklam alls eftersom jag nästan aldrig ser på tv nu för tiden. Känner att jag inte hänger med i reklamutvecklingen längre...

Postat av: Staffan

Min agent säger att jag inte får ta mindre än hundra kronor för beröring (men då ingår autograf också). Angående reklamutvecklingen i övrigt har du inte missat något, förutom senaste Colareklamen.

2007-09-17 @ 10:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback