Lysande utsikter

Nytt försök på kepsfronten idag, eventuellt. Om det hinns med mellan doppresenter och besök till kakelfirman. Min gissning är att huvudbonader inte kommer att prioriteras av mitt sällskap. Trots att hon vet hur jag ser ut i håret när jag vaknar.

Annars börjar den närmaste framtiden utkristallisera sig så smått. Eftersom det väntar flytt nästa helg, och det ska hämtas ett lass från Gondor, så tänkte jag ta en repa till den vita staden ett tag i förväg. Detta faktum diskuterades under ett samtal på ett pratprogram på datorn med Marigold. Det hela slutade med att det nu också är bestämt att jag tar en sväng till Sälen. Bara jag får tag på en bil. Men vafan, jag kommer ju att befinna mig i Borlänge, så jag tar seden dit jag kommer och stjäl en.

Men det är ju en helg innan. Det vankas celebert besök igen. Denna gång handlar det om en hel familj Ahlar. Ett dop i grannstan och ett besök på djurparken ligger på agendan. Lysande utsikter, skulle man kunna säga.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Du kommer nästa helg alltså?
Lite tråkigt att United demolerar Chelsea först nu i helgen istället för nästa.
Men det går väl fler tåg, misstänker jag.
Själv ska jag njuta av att Liverpool tappar poäng hemma mot Birmingham.
Kom ihåg av vem du hörde det först!

2007-09-21 @ 19:20:59
Postat av: Staffan

Ett passande svar på hela kommentaren torde väl vara "Man kan inte få allt här i världen".

2007-09-24 @ 08:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback