Old friends, bookends

Gondor är alltid Gondor sa jag sist. Well, Sälen är alltid Sälen, skulle man också kunna säga. Vemodet stod högt i tak under gårdagen, och i synnerhet när jag åkte tillbaka till Gondor imorse. Men framförallt var det förstås en höjdare att träffa gänget igen. När Andy dessutom satte mg i jobb så fort jag stövlade in så var det verkligen good old days.

Men nu satsas det framåt igen. Som kutymen bjuder är det en hel del folk att se och skaka hand med och krama och hälsa på när man är i Dalarna. Snart drar jag vidare mot nästa våldgästsoffer.

Dagens låt är förresten "A new England" med Billy Bragg, en liten pärla från Sensommarmixen.

Kommentarer
Postat av: Mr Spoon

Bragg är fin han. Det var "A New England" Jamie T gjorde en cover på under Accelerator. Himmelskt.
För övrigt tycker jag herrn borde läsa Jonas Thentes Bok- och biblioteksmässa-blogg. Mycket underhållande, han påminner om dig ibland. Eller vice versa.

Postat av: Staffan

Den hade jag gärna hört. Thente ska jag kolla in nu.

2007-09-28 @ 11:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback