Opera på tåget?

Som den sanne marknadsförare jag är, med vetskapen om hur viktigt det är att trycka på rätt knappar i reklamkommunikation, införde jag för ett par minuter sen Youtube i Mamas liv. Vad bättre då än Paul Potts första framträdande framför juryn i Britain's got talent? Inget, är svaret på den frågan. Har ni inte sett det, så måste ni göra det. Efter att ha sett låtlistan är jag också väldigt nyfiken på hela hans skiva. En operaversion av "Everybody hurts" låter till exempel som något utöver det vanliga.

Dalatåget går vidare genom Gondor idag. Med fler stopp än det finns tid till, egentligen. Men på något sätt ska jag få ihop det. Som vi dalmålsspråkare (och snigelätande fransmän) säger: Ä ska gå.

Kommentarer
Postat av: Cee-Jay

Nu väntar vi på en uppdatering!

Postat av: Staffan

Tro mig, det har jag också gjort. Tack för att ni väntat!

2007-10-01 @ 07:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback