Vad skulle Sverker säga om dessa plus?

Ni får leva med ett kort inlägg till. Läste precis en plussammanställning över de båda tänkta startelvorna till helgens drabbning mellan Sverige och Danmark. Jag kan kanske hålla med om det mesta, men att jämställa Daniel Agger med Olof Mellberg och Petter Hansson är väl magstarkt,  tycker jag (de får fyra plus vardera).

Det skär i bröstet på en Unitedsupporter att hylla en Liverpoolspelare, men nog farao är Agger klasser bättre än de båda svenska stabbarna? Han kan till och med vara Premier Leagues bäste utländske mittback för tillfället. Det är inte Mellberg. Och det är definitivt inte Hansson, av flera skäl.

Kommentarer
Postat av: Perra

Du kan en hel del fotboll, jag delar helt din uppfattning när det gäller de omnämnda mittbackarna utan att för den delen anse mig kunna fotboll. Hälsa Chappe

2007-09-05 @ 17:25:13
Postat av: Staffan

Tack för det. Han hälsar tillbaka, mellan tuggorna.

2007-09-06 @ 08:40:47
Postat av: angelina

du, detta håller jag med dig om eftersom jag själv ÄR ett Liverpool/Daniel Agger fan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback