Tårar som håller tårar borta

Det har aldrig, jag säger aldrig, framförts en vackrare version av Dolly Partons "Jolene" än den som bjöds på i "Så ska det låta" ikväll. Frida Öhrn var helt enkelt strålande.

Ännu har det alltså inte blivit någon film. Det blev för frestande att se lite Svensson-tv, och det lämnar mig dessutom helt ovetande om vilka fasor som utspelat sig på hockeyrinkar runt om i landet idag. Lyckligt vandrar jag också vidare genom kvällen innan jag låter sanningen gå upp för mig imorgon.

Då kommer svordomarna tillbaka, det törs jag lova.

Kommentarer
Postat av: Syster C

Ibland är tyvärr Svensson-TV bättre än verkligheten!!
Men har man sett Two weeks notice och före det fogar kakel i X antal timmar blir text-tv inte alls kul att läsa. Hoppas att du sovit gott inatt innan du läser de dystra beskeden från kvalserien.

2008-04-04 @ 23:13:24
Postat av: Staffan

Det är ju så. Även om man inte kaklat.

2008-04-07 @ 21:12:43
Postat av: Hanna

Frida var fantastisk i fler än ett avseende får jag väl säga. Jag rös när hon körde sin Release. My god vilken pipa den tjejen har!

Postat av: Staffan

Hon har ju det. Men att Release Me var hudknottrande bra visste vi ju redan.

2008-04-10 @ 15:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback