Att kolla på Peking i Peking

Kjell Bergqvist sa det ganska bra som Gunvald Larsson en gång i världen:

"Är det inte det ena så är det andra, sa flickan som blödde näsblod."

Är det inte arbete så är det att ligga i soffan, däckad av att försöka bekämpa bakterierna som huserar i kroppen. Som tur är finns OS, så att man avslappnat kan ligga och kika lite. För det kan väl aldrig vara så att jag sitter som på nålar och nervösar mig för tennisdubbel, damfotboll och rodd? Det får i och för sig vara hur det vill med den saken, idag tjuvstartar Premier League. Och imorgon drar det igång på riktigt.

För övrigt måste jag be om ursäkt för rubriken. Men den var oundviklig.

Kommentarer
Postat av: A

Tennisen var faktiskt riktigt spännande.. Missade dock slutet idag på guldmatchen :( Annars är nog danmarks slutmål mot ryssland i handboll ett av dom snyggaste... Enda gången man får se vuxna karlar göra hoppsa-steg :)

2008-08-16 @ 17:51:57
Postat av: Staffan

Attans bananer, jag missade hoppsastegen.

2008-08-18 @ 09:12:17
Postat av: A

Det var några av dom bästa...

2008-08-18 @ 11:42:49
Postat av: Staffan

Skulle ha haft ögonen öppna alltså.

2008-08-19 @ 15:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback