London Calling

Ovanpå allt annat är man gräsänkling nu också. Jag och Grand Master C är numer lämnade ensamma, vind för våg förväntas vi reda ut vardagens alla problem utan assistans. Han verkar hittills ta det hela med ro, men vi får väl se vad han säger när matte inte kommer hem ikväll.

Matte ja, hon är i London. Och jag är varken avundsjuk eller bitter. Inte ett dugg. Det är ju inte så att man går omkring och längtar till ställen som The Goose vid King's Cross, där man kan avnjuta en Tetley's och en grym baconmacka med ljuvlig senap samtidigt som bara kan sitta och titta på äkta engelskt publiv. Eller till Camden Market, för att driva minst ett par försäljare till vansinne med hutlösa priserbjudanden. Eller till ett ställe som jag inte kommer ihåg namnet på, men som erbjuder en jukebox som spelar det bästa av det bästa och en perfekt tappad John Smith's.

Inget av det där är jag särskilt sugen på. Och jag lär inte vara särskilt sotis på fröken Ahl om hon kommer hem på fredag och berättar att hon upplevt allt det där. Inte särskilt alls.

Kommentarer
Postat av: bleach

London calling är en bra låt :)

Postat av: Louise S.A.

Haha jag är avis!!

Kram!

2008-01-29 @ 16:04:49
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Staffan

Bleach: London Calling är inte bara en bra låt, det är en hysteriskt bra låt.

Louise: Ja, vem är inte det?

2008-01-29 @ 19:35:46
Postat av: Froken Ahl

Sitter just nu pa min utbildningen. Har genomfort ovningarna som vi ska gora. Snart ar det lunch. Trots utbildningen ar bra langtar jag ut till det harliga vadret och (av det lilla jag sett) harliga London. Om jag inte tror fel kommer jag vilja atervanda och uppleva allt du beskrev.

2008-01-30 @ 13:36:22
Postat av: Hanna

Jag håller med. London kallar aldrig på mig. Klubbliv på en måndag, promenader i Kensington gardens, utflykter till Ikea för att äta köttbullar. Vem vill ha sånt?!

2008-01-30 @ 21:05:53
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Staffan

Froken Ahl: Da tycker jag att vi tar och gor det.

Hanna: Ja, inte vill då jag.

2008-01-30 @ 23:26:22
Postat av: Froken Ahl

Da ar det klubbat :)

2008-01-31 @ 10:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback