Tunga beslut

Facebook alltså. Skepsisen har legat tung över mig länge. Folk tjatar, man kanske skulle ändå. Nu är det nära, men jag vet inte. Hur vet jag till exempel att jag är sist in i det träsket? Jag menar, jag är ju sist meda alla andra nymodigheter här i världen, så jag känner ett visst tryck att vara sist även här. Och om jag nu joinar, hur kan jag sedan muttra "vuxenlunar" till alla andra förtappade själar?

Innan slutgiltigt beslut tas i frågan ska det iallafall firas midsommar. Så, kära läsare, en trevlig midsommar önskas ni härmed. Ät onödigt mycket, drick lagom och bada oberoende av temperatur.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Det tar sig, som mordbrännaren sa!

2008-06-19 @ 16:20:39
Postat av: A

Don´t do it!.... trevlig midsommar

2008-06-19 @ 20:15:51
Postat av: Annika

Våga stå emot!

2008-06-23 @ 07:52:57
Postat av: elina

alltså...det gör ju inte ont...

Postat av: Staffan

Karlsson: Det tycker du ja.



A: Jag vet inte jag.



Annika: Vi får väl se.



Elina: Är du säker?

2008-06-26 @ 11:15:02
Postat av: Angelica

Kom igen nu!!!!!

2008-06-29 @ 14:30:32
Postat av: Syster C

Måste bara säga att facebook känns oerhört patetiskt! Vuxen-lunar för de som har dåligt självförtroende och måste gömma sig bakom en dataskärm... nej vet du va, ta hand om de kompisar som finns i verkligheten i stället, "Molgan" gör ingen lycklig på riktigt.

Ut och träffa dina vänner, se dom i ögonen och PRATA! Som en stor talare en gång sa "Bygg broar, inte murar"

2008-06-30 @ 12:18:35
Postat av: Staffan

Angelica: Tror du jag törs göra emot storasyster?



Syster C: Ord och inga visor. Men det är ändå inte utan fördelar, tror jag. Även om jag håller med i stort.

2008-06-30 @ 15:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback