Stjärnklart

I en tidnings (vågar inte säga vilken, Mr Spoon kan fortfarande taekwondo) nätupplaga syns idag en rubrik om att en toppback stannar i Leksand. Trevligt, tänker jag, och läser vidare. Men det står bara om att Janne Huokko har förlängt sitt kontrakt. Var är toppbacken?

Missförstå mig rätt, Huokko har gjort och betytt enormt mycket för de blåvita. Han betyder fortfarande en hel del och kommer så att göra, om inte annat så för lagandan. Men det är ändå i mitt tycke ett par år sedan det var berättigat att kalla honom toppback. Tyvärr.

Angående Leksand annars: Det börjar bli väldigt, väldigt nervöst nu. Så där så det känns ordentligt i magen.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Som vi tidigare har diskuterat - Huokkos skridskoåkning tillhör de sämre i allsvenskan.
Hur ska det då gå i elitserien (jag förutsätter alltså att Leksand tar en av platserna)?

För övrigt måste jag bara kommentera CL-lottningen.
Kan det vara så att vi möts i turneringens avslutningsmatch?
Finalernas final, så att säga...

2008-03-14 @ 17:40:47
Postat av: Staffan

Angående Houkko: Sant, broder, sant.

Angående CL: Jag vill minnas att vi hade exakt denna förhoppning länge förra året också.

2008-03-14 @ 18:50:47
Postat av: Karlsson

Förvisso, men det känns som att chansen att de möts i en final i år är större än i fjol.
Roma i kvarten och Milan är utslaget - känns inte helt omöjligt, om du frågar mig.

Sedan ska ju Arsenal och Chelsea slås ut på vägen för mitt kära Pool - det är lättare sagt än gjort...

2008-03-15 @ 00:23:41
Postat av: Staffan

Nå, vi vet ju hur Pool brukar agera i CL. Det blir final, på min ära. United vet man däremot aldrig med.

2008-03-18 @ 14:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback