Två sinnen ur bruk

Ah, det är vår. Vår som nästan direkt blivit sommar. Och det känns i både näsa och ögon. Så tyvärr sitter jag mest inne iallafall, med en svart kompis bredvid mig och en svart kompis bredvid tv:n. Den ene med blank päls, den andre med blankt skal.

Fast idag har jag inte suttit (man får ju inte säga setat härnere, då fattar folk nada) så mycket inne. Idag har jag varit ute och åkt lok. Och det känns i både näsa och ögon.

Imorgon tar jag lite Östgötasemester. Vilket betyder att det blir Karlsson, och inte fröken Ahl, som får dras med en skrikande Uniteddåre om lördagen. Det vill till att de vinner.

Då kommer även det att kännas i både näsa och ögon. Och vissas öron.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Knäpp gylfen - nu kör vi.
Eller förresten, för all del; håll den öppen!

2008-05-08 @ 20:23:32
Postat av: Staffan

Jag lyckades på något sätt hålla den knäppt.

2008-05-12 @ 14:37:22
Postat av: Janson

Klart man får säga "setat" säger det hela tiden här i gbg oxå. Mne inte alltid som folk förstår vad det betyder eller menas...hahah =)

2008-05-20 @ 23:53:25
Postat av: Staffan

Man tackar för det stödet!

2008-05-21 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback