Högt och lågt

Ute på djupt vatten, känner jag. Att försöka lägga upp bilder på ett sätt som gör de tittvänliga verkar vara ett svårare uppdrag för en teknisk analfabet än jag trodde. Så, det får bli en annan gång.

Den där långa, långa, långa veckan tog slut till slut iallafall. Och igår var jag alltså ledig. Så ledig att dagen bara försvann. I eftermiddag ska jag på't igen. Men nu blir det en mer lagom vecka, som är tänkt att avslutas i Öret. Förhoppningsvis hinner jag aldrig känna att jag egentligen skulle behöva sitta ett par dar och bara ta igen mig.

Nåväl, det händer saker i världen utanför iallafall, har jag förstått. Det vill säga, jag förstår att de händer. Vad som händer är det sämre med, varför jag nu skall uppdatera mig så gott det går om omvärlden.

Dagens låt är en påminnelse om att det är högsta tid för att se film igen, då den är tagen från Reservoir Dogs (jag vägrar befatta mig med det fåniga svenska namnet) soundtrack: "Little Green Bag" med George Baker Selection.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback