Pajig pajkastning

Debattera hit och debattera dit. Hör aldrig annat nuförtiden. Är det inte två jänkare som tycker en millimeter olika om det mesta utom två saker, där det närmar sig centimeter, så är det svennar som försöker krysta fram saker som de andra gör sämre än vad de skulle ha gjort. Är det verkligen debatt det?

Kanske är jag alldeles för oinsatt för att se nyanserna, men det börjar närma sig patetik på båda sidor Atlanten i de där samtalen över disk. Det slutar med att det som ger poäng är att verkligen få till en fin skitramsa om andra sidan. Inte ett dugg bättre än hockeyfans som berättar hur mycket de hatar motståndarna istället för att pusha egna laget.

Jag lutar mig istället tillbaka och njuter av att få lite ny musik igen. Förmodligen är jag ute efter alla andra nu igen, men Amy MacDonald är det senaste nytillskottet i mp3-spelaren. Mycket kvinnlig fägring i den på slutet, och det är bara trevligt än så länge.

Dagens låt: "Flower", Moby (har inte hunnit hitta favoriten hos MacDonald än).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback