Leavin' on a jetplane

Då avslutar vi tävlingen då. Ingen vinnare kan dock utses, ty ingen (frånsett Film-Tobbe, och han har redan så mycket) verkade hitta undertecknad i förra inläggets länk. För er som fortfarande letar kan jag avslöja att jag är den ende i inslaget som har huvudbonad inomhus.

Men det finns trevligare saker att rapportera om. Som att en annan om ganska precis tjugofyra timmar tar plats på ett aeroplan och flyger iväg. Bort kyla och stress, bort allt. Fram sol och snorkling, fram avkoppling.

På sportfronten något nytt, det
här är något jag har önskat länge. Joe Cole i den finaste av röda tröjor, det skulle smaka fågel det. Och nej, Perra Nicholson, jag har ingen aning om i vilket lag han startade sin karriär. Som tur är för honom kommer han till bättre ställen, vad det verkar.

Dagens låt: "The Scientist", Coldplay.


Kommentarer
Postat av: A

Angående klippet i det förra inlägget så kan jag nu förstå att det blir lite strul ibland då de är en man kort...Han med mössan (förlåt, kepsen...) står ju bara och pratar/dricker kaffe...Skärpning efter semestern! ;P Hoppas det blev en trevlig resa, vart än den gick.. :)

2010-03-10 @ 10:51:14
Postat av: Staffan

A: Haha, men det var viktiga saker som avhandlades. Och ska man vara noga var vi isåfall två man kort, jag hade ju nån att prata med också.

2010-03-17 @ 11:43:23
Postat av: Josefine

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback