På förslagfronten intet nytt

Nej, det har inte rasat in förslag på bekännelsesidesutveckling. Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra för att fräscha upp utseendet, jag har inte fått några namnförslag och mitt eget förslag verkar ha gått alla helt förbi. Så, som ni kan se händer inget. Men så snart någon kommer med något konstruktivt ska det tas i beaktning.

På den fortsatta dagagendan står matlagning (men jag vet inte vad jag ska laga), filmtittning (men jag vet inte vilken film jag vill se), kattpromenad (men jag vet inte om katten orkar) och bokläsning (men jag vet inte om jag orkar). Stressigt, således.

Kommentarer
Postat av: Modern

Med tanke på din nuvarande huvudsysselsättningar kanske "copy cat" skulle vara något?

2007-08-28 @ 10:46:25
Postat av: Staffan

Nja, det lät väldigt käckt och lite för Ingvar Oldsbergskt för att kännas rätt. Men tack för förslaget.

2007-08-28 @ 17:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback