Säng, säng, säng

Detta är en liten vädjan om att det där som borrat sig in i skallen på mig ska bora sig ut igen. Det sitter nämligen där och ser till att jag inte kan sova. Och det knappa sovandet gör i sin tur att jag har en huvudvärk som inte liknar mycket jag varit med om. Huvudvärken leder till halvdana prestationer på blogg- och jobbfronterna. De halvdana prestationerna skapar ännu mer huvudvärk, och så där håller det på. Allt bara för att man inte kan sova.

Jag har haft sömnproblem förr, men då handlade det om att jag aldrig kunde somna. Nu handlar det om att jag vaknar stup i kvarten. Det börjar nånstans kring halv fyra-fyra, efter det känns det som att jag är mer vaken än jag sover.

För den som läst den här bekännelsesidan tidigare kan jag berätta att det den här gången inte handlar om vindpinade knutar, slående fläktspjäll, regn som slår mot väggen eller nattliga attacker. Jag kan bara inte sova. Och det är så himla irriterande.

Kommentarer
Postat av: Cars 2010

Great site. Keep doing.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback