Tyckanden och sanningar

Såg att BT:s utmärkte CJ Bergman inte delade min åsikt om United-Liverpool som en drömfinal. Det behöver han förstås inte. Men jag förbehåller mig rätten att tro att det skulle ha blivit allt annat än tråkigt. Sett till Milans sedvanliga spel (när de inte dansar regndans på San Siro, det vill säga) kommer däremot finalen som den nu ser ut att kunna bli en ganska grå historia. Och det bär emot att säga det, men jag håller på Liverpool.

Det handlar dock mest om att jag vill höra "You'll never walk alone" euforiskt sjungas av tiotusentals fans igen. Och lite om att jag smygdyrkar såväl Steven Gerrard som Dirk Kuyt.

Jobbet? Jodå, det går faktiskt framåt. Men små, korta pauser gör det hela ännnu bättre. Åtminstone är det vad jag intalar mig. Dessutom har jag från ett antal håll hört att copywriters ska vara lata jävlar, frilansande eller ej. Och vem är jag att göra revolt mot sådana sanningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback