Ett kungarike för en bra låt

Döende musikdöden. Skulle man kunna säga. Både mp3-spelaren och gamle gode vännen MD:n ligger kvar hemma. Jag är så musikabstinent att jag sjöng med i "En händig man" - som jag i vanliga fall skulle må en smula illa av - när jag vandrade in på Åhléns.

Ett annat desperat försök att stilla musiknerverna var när jag fann mig själv gående med handen i jackfickan och klickandes med snusdoselocket (alla som någon gång snusat portion vet vad jag menar) i samma beat som en underskön Moby-låt som jag tyvärr glömt namnet på. Om det kan vara till någon hjälp till er som bara måste veta vilken låt det är är Christina Ricci med i videon.

Det hela skulle kunna sluta med att jag, hemska tanke, rusar in på hotellrummet, slår på MTV och nöjt sjunker ner i sängen till den där jäkla Gwen Stefani-smörjan som hörs överallt.

Kommentarer
Postat av: Modern

För min del är det helt OK så länge dom inte spelar James Blunt. Det är mig en stor gåta att folk vill höra på någon som snyftar sig igenom a l l a sina låtar.

2007-11-15 @ 08:22:02
Postat av: Any

*haha* mjaadu.... Per Gessle nynnar man ju inte till dagligen om man säger så... stackars...

2007-11-15 @ 14:19:57
Postat av: Modern

Nej, helt rätt. Men där har man fått så stora doser så där reagerar inte kroppen längre.

2007-11-16 @ 07:49:00
Postat av: Staffan

Modern: Blunt ligger bland bottenskrapet, men det finns värre.

Any: Tack för stödet.

2007-11-16 @ 12:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback