Datorn kan inte min dialekt

Pa en ratt skakig lina, vid en inte jatteny dator och utan mojlighet att skriva a, a eller o tankte jag meddela de forsta intrycken av Kambodja. De ar ganska fa an sa lange, ty vi har bara varit har i ett och ett halvt dygn, men det blir val utfylligare nar vi kommer hem.

Hur som helst ar Angkor Vat ett stalle hela manskligheten borde besoka. Maffigt ar bara fornamnet, efternamnet finns inte ens pa dvd. Trots att vi var mer an trotta (vi tog det samma dag som vi kom fram - efter sammanlagt 16-17 timmar pa resande fot - kommer jag forhoppningsvis aldrig att glomma intrycken.

Idag regnar det som vore det monsun (vilket systerdotter Mandah gillar, hon lyssnar ju pa Tokio Hotel), sa vi kickar back pa hotellet och njuter av att vara lediga och varma. Imorgon gar farden mot Phnom Penh, om vi hittar nagot fardmedel.

Kanske hittar jag fler uppkopplingar efter vagen, isafall blir det fler uppdateringar. Om inte hors vi om ett par veckor. Lev gott sa lange.

Kommentarer
Postat av: Hagge

Hälsa värmen från mig.

2007-10-30 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback