I am Jack's smerking insomnia

Jag går runt i ett vakuum. Har ingen aning om jag är vaken eller sover. Hjärnan känns helt tom och kroppen funderar allvarligt på vad det är jag sysslar med. Och jag är inte bakis.

Istället har jag blivit igånghållen av Grand Master C. Chaplin. Han har inte haft nån som helst lust att sova inatt, och tyckte tydligen att husse inte heller hade nåt behov av det. När både han och jag väl somnade var det dags för fröken Ahl att gå upp (på grund av absurt tidig resa till huvudstaden). Då blev det förstås fart på honom igen, och vid det laget gav jag tappt och klev upp. Soluppgångar är vackra så här års, kan jag meddela.

Med min nyvunna vakna tid tänkte jag göra nåt riktigt matnyttigt. Alltså slog jag mig ner med X-boxen och försökte varva ett spel till vilket det just kommit en hyllad uppföljare. Det går sådär.

Men man kan ju njuta av att flyttkartongerna är väck iallafall. De var det redan i söndags, men det tål att tas upp fortfarande. För det är jäkligt skönt. De där skåpen vi köpte i helgen svalde det allra mesta. Och än så länge ser de ut att hålla ihop också.

För övrigt tycker jag att det får vara releasedatum för Mandos nya, Never seen the light of day, snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback