Att böja sig

Krypande till korset är väl inget att stå efter, kanske. Men ibland är man ju tvungen. Så, okej:

* Daniel Andersson var bra igår. Han hängde med mycket bättre än vad man kunde väntat sig.

* Sverige landade inte så brutalt som jag trodde, utan gjorde istället en riktigt bra match mot Spanien. Olof Mellberg var sitt gamla jag igen, och Fredrik Stoor fick sitt definitiva landslagsgenombrott. Nu vore det väl fan om vi inte går till kvarten, men Ryssland blir knepigt det också.

Nu ska undertecknad vila ut efter en ledig helg.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fotbollsblogg alltså.



Nå, om jag var fotbollsspelare skulle jag inte se det som en merit att skaffa fram frisparkar som Ljungberg gör. Att söka upp situationer och falla är inget jag skulle vilja skaffa mitt renommé på. Men det är klart... kan man inte spela fotboll så!

Postat av: Staffan

Temporärt är den en fotbollsblogg, av förklarliga skäl. Och visst, Ljungberg är en fena på att leta frisparkar. Men han är jäkligt snygg i CK-kallingar också.

2008-06-17 @ 18:44:33
Postat av: Hanna

Jag, icke stort fotbollsfan som jag är, trodde faktiskt att han lagt av helt med fotbollen och helt satsat på kallingkarriären.

2008-06-18 @ 21:00:52
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Staffan

Hur kunde du tro något sådant?

2008-06-19 @ 12:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback