När ingen Losec i världen hjälper

Att en helg kan gå så fort. Och det trots att den innehåller fler dagar än vanlligt. Ty min helg slutar inte förrän imorgon den här gången.

Och lik förbannat känns det som att jag kom igår. Framförallt känns det som att jag inte alls vill åka imorgon. Detta är en bön, gott folk, om att snart få återvända och stanna. För det är så sjukligt vemodigt att lämna den här stan varenda gång. Så illa att jag snart byter namn på den här platsen till skickahemmig.nu.

Nu börjar magontet.

Dagens låt är "In Berlin", Sugarplum Fairy.

Kommentarer
Postat av: Syster J

Kom bara ihåg att du har en fika innestående på Kalkstensgatan nästa besök i Dalarna.

2008-10-28 @ 18:27:31
Postat av: Staffan

Det tackar jag för och påminner om att denna kommentar kommer att hållas som bevis.

2008-10-30 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback