Snart är det här en svart blogg

Bitterhet finnes. Över Dalarnas position i förhållande till Peking, över datorjävleri, över usla tv-utbud, över tysta telefoner, över böcker som inte infriar förhoppningar, över dumdryga kebabfascister i Örebro, över "Inte vid datorn"-remsor på digitala samtalsprogram, över mörka kvällar, över att jobba förmiddagar, över ständig trötthet, över beslutsångest på så många plan och över att Leksand inte spelar i Elitserien. Bland annat.

Snart går det över, men just nu är det sådant jag funderar på.

Kommentarer
Postat av: Modern

Det positiva är ju att därifrån kan det bara bli bättre.

2008-09-30 @ 10:15:48
Postat av: Staffan

Onekligen.

2008-09-30 @ 21:16:22
Postat av: Syster C

Ok, känner mig lite träffad om den där tysta telefonen- sorry!

Kan i alla fall bidra med ett bra bokexempel, där våran verklighet är skrämmande;

Flickan under gatan av Roslund och Hellström. Ska själv slänga mig över Odjuret av de samma, sen blir det Box 21.

Där har du Moon något att prata om så som jag själv pratar med skogen på löprundan.

2008-10-03 @ 11:28:48
Postat av: Staffan

Jag pekar inga som helst fingrar, söstra mi, känn ingen träff.

2008-10-08 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback