Back where we belong

Det var väldigt nära att jag satte mig ner redan inatt, när jag kom hem fråm en liten krog med anglofila tendenser, och skrev ett mycket uppretat inlägg om att vissa människor tror de får bete sig hur de vill. Så blev dock inte fallet, och eftersom jag nu är vid mycket lättare sinne uteblir den svadan.

Istället kan jag berätta om ett mycket bra lunchtips: En grekisk restaurang nere vid Sveatorget i Borlänge. Bara det faktum att det finns tzatsiki i salladsbaren gör besöket väl värt. Syster C bjöd en överlycklig lillebror på mat idag, och jag är fortfarande mätt. Hur ska det gå med Mamas und Papas våfflor ikväll?

Imorgon bär det ner till Peking igen. Och även om man njuter av att träffa familj och vänner som man allt mer sällan träffar ska det bli rätt gött att komma dit igen. Framförallt börjar en viss saknad av en viss fröken göra sig väldigt påmind.

Återigen får förresten Sockertopparna leverera en rubrik på den här sidan. "Back where we belong" är ett av alla fenomenala spår på "First round first minute". Skaffa, lyssna, njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback