Homeward bound

Tanken var att färden skulle ställas mot Borlänge framemot måndagen. Taallae yrkade på annat. Och jag vek mig omedelbart. Så istället anländer jag till Dalarna redan under morgondagen. Smidigheten i att Norrköping ligger där det ligger i förhållande till Borlänge gör att jag också kan hämta upp nämnde herre i Örebro på vägen.

Råkar man händelsevis ha vägarna förbi Örebro är det förstås dumt att inte passa på att terrorisera paret Spoon samtidigt. Så även det kommer jag att hinna med, som ett första steg i att försöka klämma in så många som möjligt under ett Dalabesök. Hittills är Hagge och Film-Tobbe stupsäkert inbokade. Ett besök på New Yorkexpressens altan är aviserat, men det är också en sväng till Mr Frimmos nya lya (dock inte av Mr Frimmo själv). Tiden utvisar vad som blir av.

Oavsett om det blir altan eller lya finns ett par element som osvikligt kommer att finnas med i ekvationen: Malthumlejästochvatten, Weird Al Yankovic och antingen Richard Cheese eller "Skattlösa Bergen". En hel del "djupa" samtal lär det också bli. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Henrikebba

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback