Sällskapligt

I gott sällskap har man varit hela helgen. Och det redan från start. Strax utanför Gurkstaden återfinns ett stycke charmtroll och hennes föräldrar. De (mestadels föräldrarna) bjöd på god mat och dryck, och det bevisades än en gång att det inte bara är en fröken i Ahlfamiljen som är trevlig.

Om fredagen kom en färd till gamla hederliga (nåja) Borlänge för en mellanlandning, innan det blev skogarna kring Tansen dagen efter. Mama und Papa var den här gången värdar, som vanligt förträffliga sådana. När påskmiddagen dessutom kryddades med Syster C och hennes telningar samt Perra Nicholson var lyckan gjord.

Till och med när jag varit associal denna helg har jag varit i fantastiskt sällskap. Ronnie Sandahls Vi som aldrig sa hora är direkt en given favorit. Läs den, det är mitt tips. Men tro för all del inte att det ska vara lättsamt. Den är underbart svart rakt igenom.

Kommentarer
Postat av: Mr Spoon

Det har jag försökt berätta för henne i snart två år. Lyckas du tränga igenom hennes mentala försvarmur med det här så blir jag uppriktigt förbannad.

2007-04-10 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback