Top o' the morning to ya

Att vara uppe vid denna jämförelsevis tidiga timme kan tyda på ett antal saker. Till exempel kan man kanske tro att jag har ett ärende av relativ importans vid åttasnåret. Eller att jag just idag sprungit upp ur sängen, sjungit "Go' morron, go' morron!" och sedan satt mig framför datorn för att låta världen veta hur fantastisk den är. Ett tredje alternativ är att jag gjort en halv Halvar, som startat något av ett nytt liv och numer går upp fem om morgnarna.

Kännandes mig lite som Brasse säger jag fel, fel, fel. Den enda, och alldeles enda, anledningen till att yours truly redan är vaken är att jag inte kan sova på grund av fjärilar i magtrakten. För ikväll smäller det.

United möter Roma i Champions Leagues kvartsfinal. Och jag är alltså redan nervös. Hur ska det se ut till kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback