Den nya tiden är snart

Visst börjar den bli ganska tråkig, den här sidan? Den har sett likadan ut hela tiden, hetat samma sak, haft samma egocentriske skribent. Den börjar kännas dammig, helt enkelt.

Det tänkte jag försöka råda bot på. Det första, och enklaste, jag gör åt den saken är att byta namn. Jag menar, "Confessions of a slightly degenerated mind", vafan betyder det? Nej, nu ska det till nytt. Mitt förslag är "Betraktelser, bekännelser och en hel del skitprat". Det ligger ganska långt ifrån ett strålande namn som "En dagdrömmares anteckningar", men det gör hela sidan överhuvudtaget, så det är som det skall. Men är det någon som har ett bra namn på lut är jag väldigt öppen för förslag.

Sen skulle jag vilja byta lite utseende på den. Men där är jag lite lost, för jag hittar ju bara de där ganska tråkiga tapeterna när jag går in i utseendemenyn. Hur skapar man en egen look? Måste man vara guldmedlem för att få göra det, eller får en teknisk snåljåp som undertecknad också fila lite? Och, i så fall, vem hjälper mig med det? Kanhända sneglar jag lite åt Örebrohållet här.

Vad beträffar den sista punkten i första stycket kommer dock inget att hända. Så länge jag kan ha makt över något får ni gripa den makten ur mina döda händer.

Jag har iallafall sett att besökarkurvorna stigit stadigt sedan semestern, så jag vet att det faktiskt finns folk som läser. Mycket trevligt på min ära, man tackar. Men varför i hela friden ger ni er inte tillkänna? Lämna ett avtryck vetja, visa att ni varit här och gnäll, hacka, beröm, vad som faller er in.

Kanske ska jag göra en ny populärkulturlista för att bryta kommentartorkan, det var ju en del kommentarer till albumlistan iallafall. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Nu har jag varit här, den känns inte så dammig...

Postat av: Spoon

Du har haft besök från Verkligheten. På din ära!

2007-08-23 @ 20:44:59
Postat av: Netti

Det är inte du som börjar på att känna dig gammal å dammig då ? Kram syster J

2007-08-23 @ 21:15:26
Postat av: Perra

Varken du eller sidan känns mossig, den fängslar.
Vart tog fotbollstankarna vägen? 16:e plats trots 3 Hammerslirare, vad har hänt? Kanske mossig tränare, ty Man C tränare är ju en junior jämfört med "Pro" Alex. Kanske dags att lägga stålarna på nytänkande!

2007-08-23 @ 22:50:07
Postat av: Staffan

Beyonce: Any friend of Hanna's is a friend of mine, man tackar.
Spoon: Är det ett namnförslag eller bara ett påhopp på min ära?
Netti: Åh nej, jag känner mig fortfarande ung och vital. Säger du att jag är gammal en gång till så kör jag över dig med rullatorn. Kram!
Perra: Först och främst: Tack. Jag har länge propagerat för att sir Alex ska stiga åt sidan, men så vann han ju ligan förra året. Och det om något var imponerande. Så än så länge kan han, gubben. Var felet ligger är jag inte riktigt säker på.

2007-08-24 @ 08:16:11
Postat av: Hanna

Den egocentriske skirbenten är det som främst tar mig tillbaka hit gång efer annan.
När jag hottade upp layouten gjorde jag det genom att jämföra två mallar i stilredigeraren. En jag gillade utseendemässigt, och en annan jag gillade färgerna på. Sen började jag axprimentera. Jag råder dig att öppna en ny testblogg för ändamålet dock...

2007-08-27 @ 16:46:30
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Staffan

Vad snällt sagt, tack så mycket! Och mycket tack för tipsen, ska nog försöka nån dag.

2007-08-27 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback